Ćwiczenia

Mobilizacja do przysiadu

Mobilizacja do przysiadu – musisz tego spróbować!

Ze względu na siedzący tryb życia dziś wiele osób ma spory problem ze sztywnością w biodrach oraz odcinku piersiowym kręgosłupa. Powoduje to ograniczoną ruchomość poszczególnych stawów, kompensacje mięśniowe i w konsekwencji ból.

Jeżeli na nasz ograniczony aparat ruchu nałożymy ćwiczenia z obciążeniem zewnętrznym, możemy jeszcze bardziej pogłębić swoje dysfunkcje.

Na filmie prezentuje kilka ruchów, które spowodują że w naszym ciele zrobi się “więcej miejsca”. Polecam powtórzyć 3-4 razy i stosować je w ramach rozgrzewki przed treningiem siłowym, po dłuższym czasie spędzonym za kierownicą lub na krześle, a najlepiej codziennie w ramach kilkuminutowej gimnastyki.

Film mobilizacja do przysiadu – kliknij link i obejrzyj Mobilizacja do przysiadu

Wyślij i podziel się artykułem ze znajomymi. Dzięki!

Tags:

Przeczytaj na blogu

Hollow Body czyli ćwiczenie banan

Nie przegap porad i ciekawostek

Please wait...

Dziękuję za zapisanie do newslettera. Potwierdź subsktypcję w otrzymanej wiadomości e-mail i ściągnij prezent od nas. 

Markowa odzież sportowa TMN

ubrania sportowe markowe
odzież sportowa bluza do treningu
trener personalny z Gdańska Cezary Dobrzelecki t
trainmenow trening online trener personalny w Gdańsku
Menu