ćwiczenia dla piłkarzy po treningu piłkarskim w klubie

3 lat i 60 dni temu

Ćwiczenia dla młodych piłkarzy

Witam w nowej serii ćwiczeń skierowanych do młodych sportowców i młodych piłkarzy Akademii Piłkarskiej Jaguar Gdańsk. W darmowych filmach będę prezentował ćwiczenia oraz porady na temat tego co możesz zrobić dla siebie po treningu piłkarskim. Dlaczego to robię? Chcę Ci pokazać w jaki sposób być lepszym na treningu piłkarskim.

Ćwiczenia na zapobieganie urazów kolana

W pierwszym odcinku z Mateuszem z Akademii Jaguar Gdańsk pokazujemy kilka prostych ćwiczeń na rozciąganie grupy kulszowo goleniowej uda. To najlepsza odpowiedź na największy problem jeśli chodzi o kontuzje sportowców, szczególnie piłkarzy. Te ćwiczenia pozwolą Wam ochronić kolana przed kontuzjami.

Kontuzje najczęściej powodowane są przez ograniczony zakres ruchów dlatego na początku robimy diagnostykę

Wykonuj ćwiczenia codziennie, a Twoje ciało będzie dużo sprawniejsze i bardziej odporne na kontuzje.

Ćwiczenia na mobilizację bioder

Tym razem zajmiemy się pracą nad naszym największym i najsilniejszym stawem, czyli biodrem. Jeżeli mamy silne biodra to będziemy szybciej biegać, wyżej skakać czy mocniej kopać piłkę lub rzucać.

Pierwszym krokiem żeby zbudować silne biodra jest dbanie o odpowiedni zakres ruchu. Szczególnie jeśli dużo czasu przebywamy w pozycji siedzącej.

Do zobaczenia w kolejnych odcinkach Trening Młodego Sportowca.