Kalkulator BMR – oblicz liczbę kalorii

Nasz kalkulator BMR zawiera wiele terminów, które mogą być nieznane na początku twojej metamorfozy sylwetki i zmiany świadomości żywieniowej. Jak zapewne wiesz Podstawowa Przemiana Materii (PPM) to po angielsku Basal Metabolic Rate, czyli w skrócie BMR. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o zapotrzebowaniu energetycznym twojego organizmu to polecamy przeczytanie artykułu na blogu Ile kalorii spalasz w ciągu dnia?

Jak obliczyć BMR, TDEE, BMI, kalorie spoczynkowe i kalorie treningowe? To proste, wypełnij te pola:

  • Płeć
  • Wzrost, wagę i wiek
  • Docelową wagę – twój cel
  • Aktywność – po wyborze pole poniżej (Dni na tydzień) uzupełni się automatycznie
  • Twój cel
  • Tłuszcz – jeśli znasz % tłuszczu w swoim ciele (jeśli nie znasz, napisz do trenera jak to obliczyć)
  • Talia

Do dzieła! Wpisz wszystko w kalkulatorze BMR i kliknij przelicz. Jakie masz wyniki?

Kalkulator diety i wysiłku energetycznego

ft
in
lbs
lbs
lat
dni
%
%
%
in

Podstawowa przemiana materii BMR

Całkowite dzienne zapotrzebowanie energetyczne

--

BMR - PODSTAWOWA PRZEMIANA MATERII

--

TDEE - CAŁKOWITA PRZEMIANA MATERII

--

LBM - BEZTŁUSZCZOWA MASA CIAŁA

--

FBM - TŁUSZCZOWA MASA CIAŁA

--

BMI - WSKAŹNIK MASY CIAŁA

--

WTH - Stosunek talii do wzrostu

--

MFM- MAKSYMALNE SPALANIE TŁUSZCZÓW

--

MRDC- MINIMALNA ZALECANA DZIENNA LICZBA KALORII DO SPOŻYCIA

--

Kalorie treningowe

--

Reszta kalorii

--

Tygodnie do osiągnięcia celu

--

Waga końcowa

.

Słowniczek terminów użytych w kalkulatorze BMR

Za dużo niezrozumiałych terminów i stwierdzeń na stronie Kalkulator BMR – oblicz liczbę kalorii? Poniżej znajdziesz objaśnienia:

  • Podstawowa przemiana materii (BMR) to liczba kalorii spalanych w bezruchu przez jeden dzień
  • Całkowita przemiana materii (TDEE) to liczba kalorii spalanych dziennie
  • Beztłuszczowa masa ciała (LBM) to składnik składu ciała, obliczany przez odjęcie masy tkanki tłuszczowej od całkowitej masy ciała
  • Fat Body Mass (FBM) to tłuszczowa masa ciała
  • Wskaźnik masy ciała (BMI) to wskaźnik wynikający z wagi i wzrostu osoby
  • Wskaźnik WTH oznacza stosunek talii do wzrostu
  • Maksymalny metabolizm tłuszczu (MFM) liczba kalorii, które możesz zjeść poniżej TDEE bez utraty masy mięśniowej
  • Minimalna zalecana liczba kalorii na dzień (MRDC)

Pamiętaj, że uzyskane wyniki dotyczą ogólnych przypadków – dorosłych oraz zdrowych kobiet i mężczyzn. W indywidualnych przypadkach zawsze warto zasięgnąć rady specjalisty. Wiesz co oznaczają wyniki z kalkulatora BMR i co robić dalej?

Masz pytania?

Nie wiesz jak określić parametr % tłuszczu? Jeśli masz też pytania jak wykorzystać wyniki z kalkulatora BMR w planowanych treningach oraz programie żywieniowym po prostu zapytaj naszego trenera personalnego.

trener personalny gdańsk treningi indywidualne Gdańsk

Napisz do trenera

Jeżeli masz jeszcze inne pytania wyślij do mnie ten formularz.

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę. Polityka prywatnosci
Menu