Kalkulator BMR – oblicz liczbę kalorii

 

Nasz kalkulator BMR zawiera wiele terminów, które mogą być nieznane na początku twojej metamorfozy sylwetki i zmiany świadomości żywieniowej. Jak zapewne wiesz Podstawowa Przemiana Materii (PPM) to po angielsku Basal Metabolic Rate, czyli w skrócie BMR. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o zapotrzebowaniu energetycznym twojego organizmu to polecamy przeczytanie artykułu na blogu Ile kalorii spalasz w ciągu dnia?

Jak obliczyć BMR, TDEE, BMI, kalorie spoczynkowe i kalorie treningowe? To proste, wypełnij te pola:

  • Płeć
  • Wzrost, wagę i wiek
  • Docelową wagę – twój cel
  • Aktywność – po wyborze pole poniżej (Dni na tydzień) uzupełni się automatycznie
  • Twój cel
  • Tłuszcz – jeśli znasz % tłuszczu w swoim ciele (jeśli nie znasz, napisz do trenera jak to obliczyć)
  • Talia

Do dzieła! Wpisz wszystko w kalkulatorze BMR i kliknij przelicz. Jakie masz wyniki?

Kalkulator diety i wysiłku energetycznego

ft
in
lbs
lbs
lat
dni
%
%
%
in

Podstawowa przemiana materii BMR

Całkowite dzienne zapotrzebowanie energetyczne

--

BMR - PODSTAWOWA PRZEMIANA MATERII

--

TDEE - CAŁKOWITA PRZEMIANA MATERII

--

LBM - BEZTŁUSZCZOWA MASA CIAŁA

--

FBM - TŁUSZCZOWA MASA CIAŁA

--

BMI - WSKAŹNIK MASY CIAŁA

--

WTH - Stosunek talii do wzrostu

--

MFM- MAKSYMALNE SPALANIE TŁUSZCZÓW

--

MRDC- MINIMALNA ZALECANA DZIENNA LICZBA KALORII DO SPOŻYCIA

--

Kalorie treningowe

--

Reszta kalorii

--

Tygodnie do osiągnięcia celu

--

Waga końcowa

.

Słowniczek terminów użytych w kalkulatorze BMR

 

  • Podstawowa przemiana materii (BMR) to liczba kalorii spalanych w bezruchu przez jeden dzień
  • Całkowita przemiana materii (TDEE) to liczba kalorii spalanych dziennie
  • Beztłuszczowa masa ciała (LBM) to składnik składu ciała, obliczany przez odjęcie masy tkanki tłuszczowej od całkowitej masy ciała
  • Fat Body Mass (FBM) to tłuszczowa masa ciała
  • Wskaźnik masy ciała (BMI) to wskaźnik wynikający z wagi i wzrostu osoby
  • Wskaźnik WTH oznacza stosunek talii do wzrostu
  • Maksymalny metabolizm tłuszczu (MFM) liczba kalorii, które możesz zjeść poniżej TDEE bez utraty masy mięśniowej
  • Minimalna zalecana liczba kalorii na dzień (MRDC)

Pamiętaj, że uzyskane wyniki dotyczą ogólnych przypadków – dorosłych oraz zdrowych kobiet i mężczyzn. W indywidualnych przypadkach zawsze warto zasięgnąć rady specjalisty. Wiesz co oznaczają wyniki i co robić dalej?

Masz pytania?

Nie wiesz jak określić parametr % tłuszczu? Jeśli masz też pytania jak wykorzystać wyniki z kalkulatora BMR w planowanych treningach oraz programie żywieniowym po prostu zapytaj naszego trenera personalnego.

trener personalny gdańsk treningi online

Napisz do trenera

Jeżeli masz jeszcze inne pytania wyślij do mnie ten formularz.

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę. Polityka prywatnosci