Wyzwanie sportowe

Wyzwanie 25 pompek w 25 dni

Kochani szykujcie się! Za chwilę zacznę Was nominować na Facebooku do nowego wyzwania. Wyzwanie 25 pompek w 25 dni. Słyszeliście już o nim? Jeśli nie, to dowiecie się ode mnie. Mam nadzieję, że podczas kwarantanny dołączycie do tej akcji.

Jak działa Wyzwanie 25 pompek w 25 dni

Zasady Wyzwania 25 pompek w 25 dni są bardzo proste:

  1.  Gdy zostaniesz nominowany na Facebooku przez znajomych lub nieznajomych, Twoje 25 dni rozpoczyna się następnego dnia.
  2.  Codziennie nagrywasz siebie robiąc 25 pompek, nawet jeśli musisz paść na kolana, żeby wykonać wszystkie powtórzenia.
  3. Publikujesz filmiki z robienia pompek na Facebooku
  4. Każdego dnia musisz nominować inną, kolejną osobę do wyzwania. W czasie całego wyzwania podczas 25 dni nominujesz 25 osób

Wyzwanie 25 pompek w 25 dni

Po co to Wyzwanie 25 pompek w 25 dni

Wyzwanie 25 pompek przez 25 dni powstało, aby zwiększyć świadomość na temat stresu pourazowego PTSD (zaburzenia stresu pourazowego), lęku i depresji. Te stany mogą doprowadzić ludzi do popełnienia samobójstwa. Chcemy temu przeciwdziałać i wysłać informację do osób potrzebujących pomocy – Wiedz, że jesteśmy tu dla Ciebie. Mam nadzieję, że dotrzemy o jak największej liczby osób. Miejmy nadzieję, że uda nam się zbudować świadomość dla każdego, kto cierpi na chorobę psychiczną i zmaga się z depresją.

Dlaczego robimy pompki

Pompka to jedno z podstawowych ćwiczeń. Chyba każdy o niej słyszał  i mniej więcej wie jak robić pompki. Pompki są świetnym ćwiczeniem, ponieważ angażują klatkę piersiową, całe ramiona, barki oraz takie mięśnie jak biceps i triceps. I tutaj mała uwaga ode mnie dla Was.

Jak prawidłowo robić pompki

Jeśli chcesz dołączyć do Wyzwania 25 pompek w 25 dni koniecznie obejrzyj moje darmowe treningi online. Moim zdaniem warto abyś wykonywał / wykonywała pompki poprawnie i nie zrobił sobie krzywdy lub nabawił kontuzji podczas intensywnego ćwiczenia przez najbliższe dni. Mam dla Ciebie dwa filmy z ćwiczeniami online Domowa Siłownia TrainMeNow.

Podczas treningu online pokażę Wam jak prawidłowo robić te rodzaje pompek:

  • podstawowa w klęku podpartym
  • szeroka z przenoszeniem ciężaru ciała na ręce
  • pompka pełna
  • wersja wąska ręce do środka
  • wersja z pozycji pionowej
  • z oderwaniem dłoni
  • pompka z klaśnięciem
  • pompka Supermana

25 pompek challenge nie precyzuje, który rodzaj pompek mamy wykonywać Ja zalecam na początku wyzwania robienie pompek klasycznych. Powodzenia! Cel jest jasny! Jedziemy.

Ja już zacząłem robić swoje 25, czekam na Was.

Wyślij i podziel się artykułem ze znajomymi. Dzięki!

Tags:

Przeczytaj na blogu

1 Komentarz. Zostaw komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
30-dniowe wyzwanie: Nie Daj Się Zasiedzieć!
Nocne Marki – Bieg nocny z Jaguar Fit

Dołącz do grupy

Promocje w sklepie

Nie przegap porad i ciekawostek

Please wait...

Dziękuję za zapisanie do newslettera. Potwierdź subsktypcję w otrzymanej wiadomości e-mail i ściągnij prezent od nas. 

trener personalny z Gdańska Cezary Dobrzelecki t
trainmenow trening online trener personalny w Gdańsku

Markowa odzież sportowa TMN

ubrania sportowe markowe
odzież sportowa bluza do treningu